torsdag 14. juli 2022

Travel inspirasjon!

Jeg ser jeg glimrer med mitt fravær her på bloggen! Jeg har hatt det vanvittig travelt nå, og har i tillegg vært veldig inspirert, en veldig fin kombinasjon! 

På grunn av dette har det blitt manusarbeid dagen lang, til langt ut i de små timer. Jeg vil så gjerne komme i mål med manuskriptet snart!

Derfor har det blitt mindre tid til andre ting, kan man trygt si. Men jeg greide å bevilge meg en tur til frisøren i dag, trengte både en hårklipp og et ørlite avbrekk fra skrivingen. Fornøyd ble jeg også.

I går fikk jeg medisiner levert på døren. Burde ha tatt tak i det også tidligere, men det gikk bra, selv om det var litt i seneste laget. Det er tross alt midt i sommerferien.

Det er mye mer jeg skulle skrevet litt om nå, men tror jeg må ta det en annen dag. Klokken er tre om natten, og jeg er utslitt etter dagens skriveøkt, og sånn har det vært den siste uken!

Håper at du har en fin sommer!

Vi høres!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)