torsdag 4. august 2022

Ferie med familien i Spania

På vei til Spania!
På vei til Spania, sett fra flyet.
Etter et litt dypere blogginnlegg sist, kan jeg fortelle at denne gangen kommer blogginnlegget mitt fra Spania, hvor jeg er på ferie. Jeg var faktisk bare en ukes tid hjemme i Oslo etter Nord-Norge-turen, så her skjer det mye for tiden!

Jeg kom til Spania for to dager siden. Jeg må jo rekke å oppleve noe før jeg rapporterer! Så hva gjør jeg her i Spania? Jeg reiste sammen med min søster og tanten vår. Det er samme sted jeg har vært på og rapportert fra flere ganger tidligere, selv om det er tre år siden nå, på grunn av pandemien. 

De to siste dagene har jeg badet i bassenget utenfor, og det er jo så utrolig varmt her, faktisk 37 grader! Akkurat nå sitter jeg inne ved spisebordet og skriver, det er rett og slett litt for varmt ute, gitt! Dessuten skinner det sånn i skjermen, så det er nesten umulig utendørs. Og så vil jeg jo ikke at de elektriske duppedittene skal få solstikk! 

Men tilbake til badingen. Jeg har jo det siste året slitt litt med vondt i ryggen, og da jeg prøvde meg i bassenget for første gang i går, kjente jeg det godt etterpå. Skikkelig støl og vondt, og greide knapt å snu meg. I dag vurderte jeg å stå over den den treningen, men da fikk jeg høre fra de andre at vi skal på svømming hver dag! Ikke noe unnasluntring her, altså! Er det badeferie, så er det badeferie. Tidligere har vi vært på stranden også, men mulig vi blir ved bassenget.

I går var det veldig hyggelig middag hjemme i leiligheten, hvor vi også feiret en bursdag. I kveld skal vi ut og spise. De sier det blir indisk, og det håper jeg! Indisk mat er alltid godt, noe av det aller beste.

De andre sitter nå ute i solen og drikker hvitvin, så jeg tenker jeg får skynde meg ut til dem og ikke være så usosial :-)

Vi høres!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!
 -------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så kjekt med rapport fra Spania! Jeg har jo litt abstinens etter å måtte droppe skrivereisen min to vintrer på rad. Ser at restriksjoner er så godt som borte nå, så jeg håper jeg kan komme meg nedover i vinter.
    Ja, sol på skjermen er pyton, jeg fikser heller ikke det. Da er det vel bedre å lese litt når man er ute, men i godt selskap er det jo hyggeligere å være sosial :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for hyggelig kommentar! Jeg kom hjem natt til torsdag, og henger litt etter med bloggingen, men det kommer nok snart mer. Det var en flott ferie!

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?