søndag 28. august 2022

Tilbake på bloggen, etter slitsom helg

Lyng til verandabordet :-) 
Jeg er endelig tilbake her på bloggen. Det tok visst litt tid denne gangen. Først hadde jeg en liten pause. Deretter ble jeg dårlig. Jeg trenger ingen reprise på denne helgen!

Jeg har hatt en større indre blødning i en hofte som jeg fikk et kunstig hofteledd operert inn i for femten år siden. Veldig redd for at noe skal være galt med dette. Jeg har slitt mye de siste dagene.

Her holdt det ikke med en medisindose om gangen, jeg måtte ta i bruk dobbel dose. Jeg ble redd for at det var noe virkelig galt og at jeg burde fått det undersøkt på røntgen, men jeg håper og tror at det hele har roet seg nå.

Det kjennes ikke ut som det er en blødning nå lenger. Men det virker som det er noen etterdønninger fremdeles med nervesmerter fra hoften. Jeg må rett og slett se det litt an.

Moren min var her på besøk en dag. Det var hun som hadde med lyng til verandabordet mitt, som du ser på bildet :-) 

Rett før jeg ble dårlig, arbeidet jeg fint med manuset mitt, selv om jeg tok en liten pause fra bloggen. Jeg trodde jo at manuskriptet var ferdig, men nå har jeg funnet noen innslag som absolutt bør være med. Tror det vil hjelpe. Kan jo håpe, i allefall.

Men oppdateringene ble gjort før jeg ble dårlig, så jeg må tilbake til manus og lese meg opp på de siste endringene igjen så fort som mulig.


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)