torsdag 29. september 2022

Redigering av manusdetaljer og bilder

Det var gøy med blogglistekvalifiseringen jeg fortalte om i går. Men det har skjedd andre ting denne uken også. 

Bokmanuset mitt har fått noen nye innslag de siste dagene, som jeg har brukt en del tid på. Det var noen detaljer jeg fant ut at dette må jeg virkelig få med! Det slo ned som lyn fra klar himmel her; Hvorfor har jeg ikke tenkt mer på dette før? He he. Jeg må si jeg er mye mer fornøyd nå, og det føles fint!

Jeg hadde også lovet å sende over en del bilder jeg tok på trettiårslaget jeg fortalte at jeg var i  sist helg. Jeg brukte litt tid på å finne ut av et bildeprogram jeg ikke kjente fra før. Men jeg fikk orden på det til slutt. Men jeg tror en del av det bunnet ut i at jeg hadde litt lite plass på pc'en, så det ble en liten ryddeaksjon her.

Ellers så hadde jeg kaffebesøk av ei venninne en formiddag, og har også fått medisiner levert på døren fra apoteket. Veldig glad for at jeg ikke har så vondt i ryggen lenger, forresten. Enkelte ting går den rette veien, heldig vis. 

Hva slags prosjekter eller oppgaver har preget de siste dagene dine? Eller kanskje noe annet spennende?


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)