onsdag 28. september 2022

Gro Jeanettes blogg er med på Blogglisten!

Gro Jeanettes blogg om skribentliv og helse er med på blogglisten!
Gro Jeanettes blogg om
skribentliv og helse
er med på blogglisten!
(Bilde fra nettsiden 
til Blogglisten.)
I dag morges kom den hyggelige meldingen om at Gro Jeanettes blogg om skribentliv og helse er kommet med og inkludert på Blogglisten, som ble opprettet i 2021.

Fordi jeg har vært litt for opptatt av arbeidet med bokmanuskriptet mitt i hele dag, så jeg ikke den fine beskjeden før nå i kveld.

Så utrolig gøy at bloggen min ble kvalifisert, da! Du finner informasjon om profilen min og hvor jeg er representert her;

Gro Jeanette Nilsen sin side hos Blogglisten


Kategoriene jeg kvalifiserte i:

Bøker & annen litteratur


Sykdom


Dette synes jeg var en flott tilbakemelding og inspirerende melding om at her er det bare å  fortsette å blogge!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)