søndag 25. september 2022

Stemningsfull feiring

Stemningsfullt med høstfarger!
Stemningsfullt med
høstfarger!
Det har blitt en del skriving denne uken, men jeg har vært opptatt av andre ting også. Og ja, jeg fikk levert den gaven som jeg snakket om i blogginnlegget Skrivepause på Plantasjen

Nå i helgen har jeg vært i et trettiårslag selv også, hos familie. Jubilanten fylte tretti år under pandemien, men hun fikk endelig hatt en ordentlig feiring nå, litt på etterskudd, i Lilleaker Folkets Hus i Oslo. 

Det var veldig hyggelig å være en av gjestene, vi var vel nesten tretti tilstede, tror jeg.

På bildene ser du at høsten  var tatt inn som motiv i oppdekningen, veldig stemningsfullt og fint med høstblader, lys og andre høstfarger. Sånt noe kan vel inspirere enhver skribent!

Hva liker du ved høsten?

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)