lørdag 17. september 2022

Skrivepause på Plantasjen.

Skrivepause på Plantasjen.
Gro Jeanette har
skrivepause
på Plantasjen.
I dag tok jeg helt fri fra manus etter iherdig jobbing hele dagen i går, og dro på Plantasjen med familiemedlemmer. Noen ganger må man definitivt ta seg en pause enten man vil eller ikke, og tenke på noe annet. Jeg tror det er mye god helse i det!

Rett og slett for å ta litt vare på seg selv også, ikke bare skrivearbeidet! Jeg kjenner at jeg hadde godt av det! Veldig hyggelig med en sånn høsthandletur. Det blåste godt, det synes på skjerfet mitt som flagret i vinden. 

Jeg hadde lenge tenkt at jeg skulle kjøpet meg en Aloe Vera-plante igjen. I tillegg ville jeg benytte anledningen til å kjøpe en trettiårssgave til en bekjent. Jeg fikk gjort det også, veldig fornøyd! Så tok vi lunsj da vi kom hjem igjen.

Straks på tide med mer skriving!

Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?