søndag 27. november 2022

Snart klar til å levere - tror jeg.

På tide med en liten oppdatering her, ja! Jeg er fremdeles i innspurten med manuskriptet, men synes jeg har god kontroll, og har ikke så langt igjen. Håper at jeg snart kan levere manus.

Den siste tiden har bestått av mye redigering. Er det noe jeg har lært om redigering av en stor tekst, er det at det ofte er mer omfattende og tar lenger tid enn jeg tror. 

Da jeg startet på manusarbeidet i dag var jeg egentlig ikke så veldig inspirert, da jeg synes dette har tatt så lang tid. Det er visst faktisk mulig å bli litt lei innimellom... Men når jeg etter hvert bør avslutte for kvelden nå, er jeg så ivrig at jeg har egentlig bare har lyst til å fortsette... 

Jeg har gjort noen valg i det siste, og er mer fornøyd nå. Manuset har fått noen klare endringer siden sist noen så på det.

Jeg er ganske spent på dette. Og jeg har gått mange runder med gjennomlesning og finpuss. Når jeg har trodd at det var siste runde, var det på tide med en ny gjennomgang... Men jeg trenger nok en uke til.

Jeg må tilbake til prosjektet, vi høres!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?