mandag 14. november 2022

Redigeringslister og inspirasjon.

Jeg arbeider fremdeles i manusinnspurten. I går kveld satte jeg opp en liste over hva jeg skulle gjøre av rettelser nå i denne uken, men det endte med at jeg fikk gjort mye mer i dag enn jeg trodde. Greide ikke å gi meg da jeg var så godt i gang,  så den listen måtte bare skrotes. 

Jeg har en annen detaljert liste også. Der har jeg har ført opp konkrete rettelser jeg vet jeg må gjennom. Men det som står igjen er ofte små detaljer, samt noen valg som må tas i enkelte kapitler, og som jeg har skjøvet litt foran meg.

Akkurat nå er jeg innom bloggen fordi jeg tenkte jeg skulle takke så mye for nye kommentarer og følgere her på bloggen i det siste. Sånt har en inspirerende virkning på meg. Plutselig får jeg gjort mye mer enn jeg hadde tenkt! Men for all del; Det er enda litt å gjøre i bokprosjektet mitt!

Hva inspirerer deg?

Jeg legger ved et lite PS til deg som vil lese bloggen min fra mobil.

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?