mandag 15. august 2022

Leser du bloggen min fra IPhone?

Jeg får innimellom spørsmål om hvordan følge bloggen min fra Iphone. Tenkte jeg skulle forklare litt om dette.

Det skal være ganske greit å melde seg på som følger av bloggen fra PC eller IPad. Like enkelt er det ikke å forstå via IPhone. Det er kanskje på tide å se litt nærmere på dette. Det jeg fant ut, forklarer jeg best med bilder fra bloggen;

1) Når du går inn på bloggens nettadresse fra Iphone, ser du gjerne bloggen som dette. Logo øverst, og blogginnlegg-innledninger under;

Gro Jeanettes blogg, sett fra mobil.


2) For å kunne se følgeroversikten og dermed der du kan melde deg på som følger, må du skrolle litt nedover på siden, til der det står Vis nettversjon, som du ser på midten av siden i bildet under. Dette står rett over presentasjonen min;

Gro Jeanettes blogg, se nettversjonen.


3) Når du har funnet nettversjonen, vil følgeroversikten og også påmeldingsknapp dukke opp, på høyre side, over bildet mitt;

Gro Jeanettes blogg om skribentliv og helse


Håper at dette gjorde det litt mer forståelig. Forsøk en gang til nå, så tenker jeg at du er med!


 Takk for at du følger bloggen min!


#skribentliv, #grojeanettesblogg,
 -------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)