onsdag 9. november 2022

Mye manusskriving, og på tide med vaksine.

Det har gått mange dager siden forrige blogginnlegg. Tiden har ikke strukket helt til denne uka.

Til å begynne med var det veldig mye manusskriving, og jeg er godt fornøyd med innsatsen min nå! Jeg har gått igjennom, rettet opp og satt sluttstrek på flere kapitler i det siste. 

Noen dager har også blitt fylt med praktiske ting som måtte gjøres.

Jeg har lenge tenkt at jeg måtte se å få tatt influensavaksinen i år. Synes de har snakket en del om det i media. Jeg har faktisk ikke tatt noen vanlig influensavaksine tidligere år, så det var på tide. 

Tenkte også jeg skulle sjekke ut mulighetene for 4. dose koronavaksine, men den kunne de ikke sette på legesenteret jeg var på. Dessuten sies det at det bør gå en viss tid mellom de to ulike vaksinene, jeg er litt usikker på om det stemmer. Men det kan jo godt hende? 

Det gikk bra med vaksinen. Jeg har ikke merket noe spesielt etterpå, ikke vondt i skulderen heller, enda i hvertfall. Så får vi se da, om jeg kanskje kan få slippe unna influensa i år, eller i allefall få en mildere variant?

Det var også interessant å besøke det nye legekontoret. Jeg har jo både fått ny fastlege og endret stedet. Som jeg tidligere har fortalt i innlegget I gang med å bytte fastlege, gikk min gamle fastlege av med pensjon, og da tenkte jeg at det var greit å benytte anledningen til å velge et annet legesenter som ligger litt nærmere mitt bosted. Nå fikk jeg ikke truffet han som egentlig er fastlegen min i dag, fordi han har en vikar for tiden. Men vikaren var jo hyggelig, han. 

Jeg hadde også fått beskjed om å be det gamle legesenteret om å videresende journalen min, så det fikk jeg også ordnet på forhånd. Det kunne jo være lurt, med de litt spesielle sykdomsdetaljene mine :-)

I dag ble det med andre ord veldig avbrekk i skrivingen, men man trenger det innimellom. Så fikk jeg meg en liten sightseeing også.

PS: Husk å ta vaksine, du også! :-) 


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)