mandag 12. desember 2022

Diktopplesning i stor bursdagsfeiring!

Gro Jeanette leser dikt i stor bursdag.
Gro Jeanette leser dikt
i stor bursdag.
Lørdag leste jeg et selvskrevet dikt i stor familiebursdag i Vestby. Denne dagen har vært planlagt lenge. Det var faktisk en kombinert 50 og 51 års -dag, ettersom femtiårslaget ble utsatt og slått sammen med årets bursdag.

Det var dekket opp med koldtbord, og vi var femten personer til bords. Jeg hadde tenkt å alliere meg med noen  som kunne ta bilde da jeg leste diktet jeg hadde skrevet til og om jubilanten, men glemte det hele i farten. Men det viste seg at min kusine hadde tatt noen bilder uten at jeg visste det. Jeg forsøker å sette inn et av dem her på bloggen. 

Jeg har jo vært så travelt opptatt med bokmanuskriptet mitt, at jeg har nesten ikke hatt tid til å tenke på det diktet, og det var jo så lenge siden jeg skrev det. Men det gikk fint!

Det var flere enn meg som sa noen ord til jubilanten, og en av dem hadde rigget seg til med bilder på TV og film fra mange år tilbake. Veldig hyggelig og nostalgisk å se!

Jeg har vært litt på etterskudd med bloggoppdateringer, men jeg håper og tror at jeg nå er  tilbake igjen.

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

#grojeanettesdikt 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)