fredag 10. mars 2023

Bokprosjekt til kvelds igjen.

Jeg satt oppe halve natten med manusarbeid natt til fredag, og hadde nesten ikke tid til å gå og legge meg. Fant en genial måte å løse et problem i teksten på. Syntes jeg akkurat da i alle fall. Så får vi se om det holder. 

Jeg liker ideen enda, og det er jo en fordel! Jeg tror faktisk dette har gjort det lettere for meg selv. Jeg nevnte så vidt noe om det i bloggposten Mye redigering og runder i tenkeboksen. Men selvsagt må de beste ideene komme etter midnatt, det er jo ganske typisk!

Og ellers? Det ble handletur med søster'n på onsdagen, blant annet på Manglerud senter. Vi fikk faktisk gjort ganske mye synes jeg. Men da vi tenkte å sette oss et sted og lunsje, syntes vi det var veldig lite fristende utvalg. Det endte med at vi tok lunsjen hjemme hos meg. 

Jeg har også endelig tatt tak i en utfordring på helsefronten. Det var på tide. Jeg kommer nok tilbake til det, ettersom det hører med til det spesielle rundt blødersykdommen. Det fins som du skjønner flere planer som så vidt er satt i gang, og som jeg dermed synes det er bedre å fortelle mer om på et senere tidspunkt.

Riktig god helg!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Måtte le litt av at ideene kommer altfor sent på kvelden og går på bekostning av søvn. Kjener jo igjen det, men det skjer ikke lenger så ofte her hos meg, så jeg gleder meg over nattlig skriveglød når det endelig skjer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det har blitt mye skriving utover natten :-)

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?