onsdag 5. april 2023

Endelig frisk nok til å være sosial!

Påskebord
Hyggelig påskemiddag
i Vestby
Heldigvis var jeg frisk nok til å få med meg påskesammenkomsten i familien i dag. Jeg har jo kommet meg mer og mer til hektene etter Korona, selv om jeg hoster litt enda. Men det har gått så lang tid nå, at jeg er nok smittefri.

Veldig hyggelig at jeg fikk sitte på med tanten min utover. Og ja, det var godt å endelig komme seg litt ut av leiligheten og se folk igjen! Jeg satte stor pris på det, veldig deilig å ha kommet så langt i prosessen!

Vi skulle være i Vestby allerede klokken 14, og jeg fikk litt dårlig tid til alt jeg skulle. Derfor har jeg utsatt blødermedisineringen min til i morgen. Jeg er glad for at jeg hadde mulighet til det, da det ikke var annet enn forebyggende medisin jeg trengte denne gangen. 

Nå gleder jeg meg til å ta fatt på både manusskriving og andre ting jeg skal gjøre fremover.

Fortsatt fin påske til deg som følger og leser bloggen min!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?