mandag 3. april 2023

Friskmelding til påske.

Siste halvdelen av mars forsvant i sykdom. Forrige uke var jeg jo helt satt ut av Korona, mens denne siste uken har mest av alt handlet om det å komme seg til hektene igjen. Hangle seg ferdig. Det er på tide å friskmelde seg. Bli bra igjen.

Jeg har jo annet å gjøre enn å ligge syk, må vite! Snart er det på tide med en påskesammenkomst, og den vil jeg ikke gå glipp av! 

Litt uti april er vi også kommet. Så synd, da rakk jeg ikke å servere noen aprilspøk her på  bloggen i år, nei...! :-) 

Det har blitt lite manusskriving nå. Det vil si, jeg har forsøkt meg på litt korrekturlesing i dag. Men mye har det ikke blitt, har ikke hatt helse til det.

Uansett om du tilbringer påsken på fjellet, hjemme eller hvor du måtte være, så vil jeg ønske deg riktig fine påskedager!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?