onsdag 29. mars 2023

Ble satt ut av Korona en stund.

Og jeg som syntes at jeg ikke hadde tid til å ligge syk den ene uken jeg fortalte om i Slitsom uke og redigering av manus, jeg ante jo ikke at dette bare skulle fortsette. Søndag for halvannen uke siden var jeg i veldig hyggelig familiebursdag. Men det jeg ikke visste, var at jeg etterpå skulle bli liggende syk.

Jeg synes det har vært mye sykdom nå. Og at det kanskje er litt sent med Korona. Men det var det som var den ubudne gjesten jeg fikk med meg hjem fra middagsselskapet. Jeg fikk det ganske hardt også, høy feber og mye hosting og mye soving. Også andre i familien ble liggende. Jeg har jo i hvertfall tre vaksinedoser, og det var jeg jo glad for.

I forrige blogginnlegg sa jeg også at jeg hadde  fremskyndt en tannlegetime. Det måtte jeg omgjøre igjen. Den tannlegetimen skulle vært i dag. Jeg har vært feberfri i siden lørdag,  oppegående og helt sikkert smittefri også, men jeg har generelt ikke følt meg bra nok til akkurat tannlegebesøk. Jeg hoster litt ennå, og det er jo heller ikke så lett å sitte hos tannlegen med tett nese. Så da måtte jeg bare ringe og utsette den timen. I stedet har jeg fått en ny time etter påske.

Så hvis du synes det har vært lite liv på bloggen min den siste uken, har du helt rett. Men nå håper jeg at jeg er tilbake. Jeg synes dette har forsinket meg i flere ting, men håper å ta opp igjen noe av dette nå.

PS: Ble det mye alvor? Les gjerne en av mine limericks, som litt inspirasjon til påsken;
De fjærkledte gule fra by'n


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Oi, skal si du er "heldig" for tiden! Da er det ihvertfall greit at koronaen går mot slutten. Fortsatt god bedring om du trenger det! Og - finfin limrick :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, jo takk for det. Jeg hangler litt ennå, men det går seg til. Ang. limericken, så er den ganske mange år gammel, men innimellom er det litt gøy med gammel moro :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?