fredag 7. april 2023

Langfredag ble Langskrivefredag.

Jeg hadde ikke lagt veldig store planer for påsken, annet enn den ene familiesammenkomsten jeg faktisk greide å få med meg. Jeg visste jo ikke helt hvor lenge jeg ville komme til å bli liggende i Korona.

Det er fint å endelig være tilbake. Sånn som i dag for eksempel. Langfredag ble til Langskrivefredag. Sånt kan jeg like! Jeg har sittet med manus i hele dag, og det var godt å kjenne at helsen er nesten på plass igjen, og at jeg orket å arbeide med manus.

Det ble jo minimalt med manusarbeid da jeg var syk. Men i dag var jeg så inspirert at jeg ikke la merke til at timene gikk og at fredagen liksom var lang. Jeg er fornøyd med innsatsen min, og bestilte pizza fra Peppes om kvelden som premie til meg selv. :-) 

Jeg tror det kommer til å bli mer skriving denne påsken. Det vil vise seg! Litt kort innlegg denne gangen, men det kommer sikkert snart mer!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?