onsdag 12. april 2023

Enkelte ting løser seg.

Tredje påskedag, da tilværelsen kom tilbake til normalen etter påske, hadde jeg endelig time hos tannlegen. Egentlig skulle jeg ikke ha time før i mai, men jeg forsøkte jo å fremskynde den for en stund siden, som jeg fortalte i Slitsom uke. Men så ble jeg plutselig liggende i Korona, og måtte endre det hele igjen. Det skal visst ikke være enkelt!

Men nå har det hele snudd til det bedre! Det problemet jeg hadde først, med blødning i forbindelse med øregangen, hadde ikke noe med nerver fra tannen å gjøre heldigvis, så det var nok en vanlig blødning. Og den forsvant endelig etter noen omganger med medisinering, lenge før jeg kom meg til tannlegen! 

Det har også vært snakk om at den ene tannen jeg har vært usikker på, kanskje skulle vært fjernet, men det ser det ut til at jeg slipper, heldigvis. Og Koronaen, den er også borte! 

Alt i alt er jeg fornøyd med at ting gikk min vei denne gangen!


 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?