tirsdag 18. april 2023

Mye manusjobbing igjen.

Verandalunsj i det fine været. (Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Verandalunsj i det fine været.
I forrige blogginnlegg fortalte jeg at enkelte ting løser seg, og det er jo hyggelig når det gjør det! Det har ikke gått så aller verst de siste dagene nå heller. 

Det har blitt litt mye manusjobbing, men det har også blitt noen småpauser. Blant annet drakk jeg kaffe med ei venninne en dag, og har også hatt familiebesøk.

Til tross for mye skriving nå; Jeg er heldig som kan arbeide i mitt eget tempo, når jeg har helse til det. Ellers hadde det aldri gått. Og i uken med Korona ble det i hvertfall ikke gjort noe! 

Men jeg må nok si at jeg savner det å kunne ha litt mer planlagte venninnetreff, utover den kaffekoppen jeg får til med ei venninne som nabo. Veldig koselig, det, altså! Men det blir heldigvis litt mer aktivitet om ikke lenge. 


 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?