onsdag 19. april 2023

Fått tittelen Lovende skaper igjen.

Jeg har igjen fått tittelen Lovende skaper! Veldig hyggelig, da! 

Jeg er bare raskt innom nå for å legge ut denne hyggelige meldingen. Jeg arbeider som jeg nevnte sist godt med skrivingen nå, så jeg må tilbake til bokmanuset mitt igjen, har litt mye å gjøre.

Jeg har fått betegnelsen Lovende skaper en gang tidligere, les gjerne om det her

Vi høres!


Gro Jeanette har fått betegnelsen lovende skaper igjen!
Gro Jeanette har fått betegnelsen lovende skaper igjen!



 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

#grojeanettesblogg

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?