tirsdag 3. januar 2023

Har fått tittelen Lovende skaper :-)

Jeg våknet til en melding på mobil fra Facebook i dag morges, om at jeg hadde blitt tildelt tittelen "Lovende skaper" denne uken! Veldig hyggelig, da!

Som det står i teksten, er dette på bakgrunn av at jeg har hatt en del publikumsengasjement på skribentsiden min, samtidig som jeg følger retningslinjene for kvalitet, originalitet og integritet.

Jeg la ut en kommentar om det hele på skribentsiden min som dette gjaldt, og fikk en del respons fra nettverket mitt der, som sa det var fortjent. Veldig koselig!

Imidlertid hadde jeg det litt travelt denne morgenen, fordi jeg skulle av gårde til den årlige kontrollen hos Senter for sjeldne diagnoser på Rikshospitalet. Men jeg tenkte det var greit å få lagt ut innlegget på Facebook før jeg dro, så fikk jeg heller ta det med bloggen nå i etterkant. Her ser du hele meldingen jeg fikk på mobilen;


Hyggelig melding om
at jeg er blitt utpkekt som lovende skaper! :-) 



 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!


#grojeanettesblogg
 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)