søndag 1. januar 2023

Juleferie og nyttårsraketter.

Jeg ønsker dere som følger bloggen min et riktig godt nyttår! Håper at vi alle får et fint 2023! 

Denne julen har vært litt annerledes enn de siste årene, fordi manuskriptet mitt er inne hos forlag for tiden. Jeg har derfor fått mer juleferie og julero enn jeg vanligvis pleier. Men det har gjort godt med en skrivepause!

Som du ser fotograferte jeg nyttårsraketter i natt; 

Godt nyttår, velkommen 2023! (Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Godt nyttår, velkommen 2023!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)

Jeg har hørt at det er vanlig på slutten av året å fortelle om hva man slutter med eller begynte med i året som gikk.

Selv har jeg vært mest opptatt av å få fullført manusprosjektet, samt oppdatere bloggen og et par andre sosiale medier. Jeg kan forresten ta med at det var dette året jeg fikk ny fastlege, det er kanskje en av de tingene som bør føres på listen, ja.

Flotte nyttårsraketter! (Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Flotte nyttårsraketter!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)

Det var veldig fotofint rakettvær i natt! På det siste bildet under her, vil jeg understreke at det du ser på himmelen ikke er raketter eller stjerneskudd, men ordentlige stjerner! Veldig flott at det var stjerneklart;

Stjerneklart på nyttårsaften! (Foto: Gro Jeanette Nilsen).
Stjerneklart på nyttårsaften!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Sent men godt - det er da litt igjen av året ennå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, så hyggelig. Og det spiller ingen rolle om det er sent, vi er jo i januar ennå :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?