søndag 1. oktober 2023

Manusredigering og sommerlig høstlunsj.

Denne uken har det vært mest manusredigering som har stått på agendaen min. Det var på høy tid å arbeide videre med en konkret innfallsvinkel, et lite "must" jeg ble klar over på det siste nettskrivekurset jeg var på. Jeg har også gjort noen mindre rettelser i enkelte kapitteltitler.

I går bevilget jeg meg imidlertid skrivepause, som ble brukt til en tur ut til mamma i Bærum  sammen med søsteren min. Veldig hyggelig med det utrolig flotte høstværet med sol som varmet oss, og som lot oss sitte ute på verandaen så lenge, selv om det var aller siste dag i september!

I dag har jeg ikke vært helt i form, men det ble bedre utover dagen. Nå blir det stort sett skriving noen dager, og så er det litt mer program neste uke.

Håper at du også har fine høstdager!


Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven. Bildene mine kan heller ikke brukes til noe uten tillatelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?