fredag 22. september 2023

Sjekker manuskriptet mot ny kunnskap.

Torsdag kveld var jeg på et nettskrivekurs igjen, hos Forfatterskolen. Det er godt med litt oppfriskning, og noen ganger får man med noen aha-opplevelser underveis, av typen Dette burde jeg ha skjønt før. 

Jeg fikk med andre ord ideer til konkrete detaljer jeg kan forbedre i mitt eget manus. Fant ut ting om manuset som jeg ikke var klar over fra før. Dermed var det bare å starte på enda en gjennomgang etterpå, bare for å sjekke manuset opp mot nyervervet innsikt.

Det kan være komplisert å skrive, mange ting å tenke på som må på plass i helheten. Det er et stort puslespill.

Nå blir det jammen helg igjen, og for min del blir det blant annet fårikål-middag hos familie på søndag.

Noen ganger skjønner man plutselig ting man jobber med så mye bedre. Ting man trodde man allerede kunne godt fra før. Kanskje du også har opplevd det? 


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?