torsdag 14. september 2023

Finjusteringer i manuskriptet, og litt kaffe.

Ja, hva har egentlig skjedd siden sist? Jeg var i allefall ute og spiste lunsj med familiemedlemmer sist søndag, på Kafe' Celsius i Oslo. Litt sol fikk vi også, det var jo hyggelig. Det blir bare et lite bildeklipp her, tenkte egentlig jeg bare skulle ha med et glimt av stedet.

Det har jo også vært valg, men det hadde jeg ikke tenkt å kommentere mer enn det jeg allerede har gjort da jeg hadde avlagt stemme.

Bortsett fra dette har jeg stort sett bare konsentrert meg om manuskriptet mitt. Jeg synes det er finjusteringer hele tiden. Jeg blir liksom aldri helt ferdig, men jeg har et par konkrete temaer jeg jobber med akkurat nå. 

Jeg tok forresten en liten manuspause i det fine været går, da jeg drakk kaffe på terrassen til ei venninne og nabo. Ellers har det generelt blitt lite venninnetid, og det savner jeg litt. 

Vi høres!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei, hyggelig å være litt sosial nnimellom skriveøkter og annet boble-arbeid :) Celsius var jeg ofte innom for noen tiår siden, veldig hyggelig sted, og de hadde god mat der også, det avhenger vel mye av hvem som kokkelerer, da. Fin uke!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, det er hyggelig med litt sosialt innimellom, det har egentlig blitt litt lite av det. Litt sen med å kommentere her, har hatt et problem med kommentarfelt og det å kommentere hos meg selv og andre. Men nå ser det endelig ut til å være løst. Fin kveld videre!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?