fredag 25. august 2023

Godt å avgi stemme i et valglokale igjen!

I dag har jeg vært og forhåndsstemt, og denne gangen ville jeg gjerne gjøre det i et stemmelokale igjen. De siste gangene har jeg stemt hjemmefra, det vil si at noen kom hjem til meg og hentet stemmen min. 

Forrige gang tenkte jeg at neste gang skal jeg forsøke å få gjort det på den riktige måten, rett og slett ta det som en utfordring. 

Og siden jeg visste det skulle settes opp valglokale utenfor Bøler senter, tenkte jeg at så sant jeg er bra nok i bena etter den store blødningen jeg hadde nettopp, ville jeg gjerne forsøke å komme meg tilbake til den riktige måten å delta i valget på, og samtidig kanskje få handlet litt etterpå. Jeg tok en medisindose før jeg dro, både for sikkerhets skyld på grunn av foten, men også som vanlig forebyggende behandling.


Gro Jeanette er klar til å avgi stemme!
Gro Jeanette er
klar til å avgi stemme!


Sånn. Da har jeg stemt, og jeg er fornøyd med deltakelsen min i år! Nå er det for sent å forsøke å påvirke meg når det gjelder hvem jeg skal stemme på. 

Siden jeg dro av gårde midt på dagen og det ikke var kø bak meg, spurte jeg en av de to som sto i skranken om hun ville ta bilde for meg til bloggen min. Veldig gøy at hun ville det ,da! Moro å lage en sak ut av dette, siden jeg endelig var tilbake i et valglokale igjen! Jeg skulle selvsagt tatt av meg vesken og ryggsekken før bildet ble tatt, men dette gikk så fort, så jeg glemte det i farten.

Da er det bare å følge med, på hvordan resultatet av valget blir til slutt.

Godt valg!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?