fredag 8. september 2023

Mer skrivekurs og bloggredigering.

Fredag igjen! Denne uken har jeg også vært på et nettskrivekurs. Som jeg fortalte sist, var jeg også på et skrivekurs i forrige uke. Jeg tenkte egentlig ikke jeg skulle delta på det nå igjen, men så hoppet jeg på likevel. Fint og interessant kurs, det også! 

Jeg har også redigert litt rundt på bloggen de siste dagene. Jeg håper ikke jeg har slettet for mye, altså om jeg har fjernet bilder i bildemappen uten å redigere bloggposten, sånn at det mangler et bilde. Jeg ser det er et sted jeg ikke får det til å virke selv om bildet er lagt inn på nytt. Men det gjelder en gammel bloggpost, så det får være som det er.

Jeg oppdaget dessuten at jeg også hadde laget litt for strenge regler i kommentarfeltene på bloggen i forbindelse med sommerferien, som jeg hadde glemt å rette opp i ettertid. Det er nå gjort, og det skal være lettere å kommentere.

Så vil jeg ønske deg som leser en fortsatt fin fredag og helg!


Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Synes du er veldig flink til å kaste deg med på sånne kurs! Det er sikkert givende, kanskje også inspirerende. Og selv om kanskje ikke alt man lærer huskes for alltid, så tar man vel med seg en slags boost. Jeg har såvidt vurdert et par kurs men enten var det litt vel kostbart, eller så var det flere samlingere jeg ikke kunne være med på. Det var ikke på nett, da, er kanskje greiere å få med seg alt der.

    SvarSlett
  2. Det er spennende med skrivekurs, og det fins både litt kostbare kurs, men også noen gratiskurs. Noen av gratiskursene fungerer ofte også litt som en reklame for et større kurs som kommer senere. Men jeg synes jeg får mye ut av nettkurs, og synes de er ganske bra. Ikke minst får de fart på inspirasjonen! Anbefales!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?