søndag 8. oktober 2023

Viktig å dobbeltsjekke fakta!

Veranda i oktobersol.
Veranda i oktobersol.
Det har vært litt for mye å drive med på skribentkontoret mitt den siste tiden, jeg henger knapt med på hva annet som skjer rundt meg. Men jeg tror det vil bli bedre nå snart.

Noe av det som har opptatt meg mest nå, har vært dobbeltsjekke fakta i manuskriptet mitt på nytt. Jeg fant en detalj der jeg ikke hadde vært konsekvent nok, og det er ikke bra! Nå fungerer det mye bedre, selv om det altså bare var en liten detalj, så må det jo være riktig! 

Lørdag hadde jeg familiebesøk her hjemme til lunsj. Veldig koselig! Fint verandavær fikk vi også! Men fordi det er så sent i sesongen ble verandamøblene satt inn i boden etterpå, så får de stå der frem til våren.

Jeg har noen blomster også som fremdeles står på verandaen, men jeg bør nok snart ta inn dem også, så de ikke fryser i hjel. Det gjelder en tomatplante, men også en rosa blomst som har vært veldig fin helt siden jeg kjøpte den tidlig i sommer, jeg mistenker den for å ha gode gener. 

Dette ble et kort innlegg, det kommer nok snart mer!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?