fredag 13. oktober 2023

Ny manusgjennomgang, og praktiske gjøremål.

Denne uken har det vært litt ting og tang hele tiden, men det har blitt tid til redigering i manus også. 

Jeg holder på med en ny gjennomgangsrunde i manuskriptet nå. Men nå ser jeg tydelig endringer og framgang fra tidligere versjoner! Litt mer fornøyd nå, ja.

Tirsdag var jeg en tur hos tannlegen, og jeg hadde også konkrete gjøremål mandag og torsdag. Blant annet satt jeg til langt på natt torsdag og førte medisinskjemaer som skulle sendes inn til sykehuset. Veldig fint å få det unna, ettersom jeg visste jeg var litt sent ute med dem. Jeg ser i ettertid at jeg skulle lest bedre korrektur på dem også, men det får gå.

Fordi det har vært en del konkrete gjøremål utenfor skrivingen denne uken, ble beste og mest produktive skrivedagen denne uken i dag, til tross for at det er fredag den 13 :-) Jeg fikk gjort mye på skribentkontoret mitt. God helg!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?