mandag 27. november 2023

En redigeringsliste, og et føradventsbesøk.

En liten snartur innom bloggen for å si hei, og at jo da, jeg vet jeg har vært litt fraværende. Jeg har ikke hatt så mye nytt å blogge om. Jeg sitter stort sett og redigerer i manus, intet nytt under solen på den fronten, altså! 

Jeg har laget meg en ny liste over hva som gjenstår i manuskriptet, og har lagt inn noen momenter igjen. Momenter som jeg opprinnelig hadde fjernet, men som faktisk passer veldig godt inn likevel. Men for det meste er det kun vanlig redigering, nå som jeg fremdeles er i sluttfasen. Jeg håper jeg får gjort unna en del redigering de neste dagene.

I går hadde jeg familiebesøk. Eller et før-advents-besøk, kan vi kalle det! Det var litt frem og tilbake til å begynne med, fordi moren min har vært dårlig og var usikker.  Men det var jo fint at det ordnet seg! Og siden jeg fikk besøk, synes jeg jo det var hyggelig at jeg hadde begynt å pynte litt til jul også :-) 

Har du julepyntet ennå, eller synes du det er for tidlig?


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?