lørdag 3. februar 2024

Holder fremdeles på å avrunde.

Jeg synes jeg har jobbet bra med manus nå, og det nærmer meg innsending. Har rettet opp i detaljer jeg visste skulle rettes opp i, og føler meg hakket nærmere ja. Det har blitt ganske intenst i det siste. 

Jeg er spent på hva slags reaksjoner jeg vil få fra forlag denne gangen - eller noen tilbakemelding i det hele tatt. Lever snart i åndeløs spenning, men har altså ikke sendt  inn riktig ennå.

Jeg registrerer forresten at det har kommet nye restriksjoner på en av bloggene jeg liker å lese, så jeg kommer rett og slett ikke inn på den. Siden jeg ikke greier å komme i kontakt med vedkommende på bloggen, måtte jeg nesten si fra om det som en kommentar på min egen blogg. Håper ikke det gjorde noe, og at vedkommende leser. Håper virkelig at dette  ordner seg!

Det ble litt i full fart her nå, gleder meg til å komme sterkere tilbake til bloggen om litt. Riktig fin søndag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Hei! Spennende periode å avslutte e manus. Man blir jo aldri helt fornøyd, men greit å vite at du kan justere mer senere uansett om det blir napp eller ikke ;) Ofte er vel de siste justeringene nokså ubetydelige i forhold til hele ideen og det som forlagene skal forholde seg til.
    Er det min blogg du ikke kommer inn på? Vet det har kommet nye regler vedr annonsering, men nå har jeg fjernet alle annonser fra bloggen, som planen var, da bør det vel virke geit. Ser det er litt mindre trafikk på siste bloggpost, men det er noen besøkende så dette gjelder kanskje noe annet...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja spennende å avslutte, men synes alltid det er noe som må rettes opp igjen, men nærmer meg nå.
      Ja, det er din blogg jeg ikke får lest. Når jeg klikker meg inn ser jeg bloggposten, men det ligger en tekstboks og sperrer mye av innlegget "Dette nettstedet ber om samtykke til å bruke dataene dine...", og for å komme forbi den må jeg krysse av på forskjellig, og jeg er litt skeptisk, og redd for å gjøre noe galt. Så jeg får verken lest eller kommentert før jeg er forbi den boksen, og da melder jeg pass...
      Det var jo ikke sånn før, så vet ikke hva som har skjedd hos deg... Jeg sjekket for sikkerhets skyld før jeg svarte her, men det er sånn enda. Så det at jeg ikke svarer hos deg betyr ikke at jeg ikke vil svare...

      Slett
  2. Hm, så rart! Jeg har alltid fått sånne "cookies" greier på blogger og andre nettsteder med jevne mellomrom. Det er irriterende, men i tråd med EUs direktiv (GDPR) for et par år tilbake. Når et nettsted endres hender det at man må bekrefte på nytt fordi det gamle samtykket noen ganger er utdatert. Dette er ikke mer skummelt enn å bruke internett generelt. Uansett om du leser VG eller besøker en blogg legger du igjen noen spor, og det tipper jeg skjer uavhengig av om du har gitt samtykke eller ikke. Det er internett som er sånn, stort sett dreier det seg bare om at nettstedet bruker historikken din teknisk, f.eks. kan lenker vises i en annen farge his du allerede har klikket på dem. Noen ganger brukes historikken din til å vise deg "tilpassede" annonser. Kanskje du fikk sånn pop-up hos meg fordi jeg nylig fjernet annonsene? Når jeg får en sånn, er det jo bare å sette innstillingene til "nei takk" der det er mulig. Jeg tenker at på kjente nettsteder (som Blogspot) er nok ikke dette så farlig. Det er verre med "ukjente" nettsteder som kanskje ikke gir deg muligheten til å takke nei. Håper du finner ut av det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, ja jeg våget meg forbi sperringen til slutt :-) Takk for gode tips. Jeg kan bli litt usikker når det er noe teknisk jeg ikke helt skjønner. Men nå skal det være i orden. Har også vært på bloggen din og svart på innleggene jeg hadde gått glipp av :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?