mandag 10. juni 2024

Avslag, omskriving og fraværende internett.

De første dagene etter at jeg kom hjem fra Geilo-turen var jeg ganske sliten. Men det har nok også en del å si, at rett før jeg reiste, fikk jeg avslag på manus. Det tok litt tid å hente seg inn igjen. Sånn sett var det nok fint å reise bort litt og tenke på helt andre ting noen dager.

Men nå er jeg tilbake, og har begynt å skrive på manus igjen. Jeg arbeider med litt omskriving, med innlegging av mer tekst samt andre endringer. Har funnet flere steder jeg kunne omskrive litt, og er fornøyd med det.

Helgen som var nettopp, skulle jeg oppdatere manus, men også oppdatere med blogging og annet. Men så røk internett på fredag. Jeg fikk arbeidet med manus, men alt som hadde med internett å gjøre var helt uaktuelt. Jeg fikk nettopp internett tilbake nå, etter at jeg ringte leverandøren. Glad for å endelig være tilbake igjen, og ser at jeg har litt å drive med de neste dagene :-) 

Dette ble en veldig kort oppdatering, det kommer sikkert snart mer fra meg!

Håper at alle har en fin ukestart! :-) 


Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Føler med deg - refusjon kan være litt sånn "trøkk 16" i starten, men så går det seg heldigvis til. Kjedelig å få beskjed rett før avreise da. Men kanskje like greit å måtte vente litt før du har tilgang på manuset igjen? Forstår at du er i gang med redieringer igjen, så lykke til med det :)

    SvarSlett
  2. Jo, takk for det! Kjedelig med sånt rett før man skal reise ja,. Godt å komme bort litt. Og ja, jeg kom meg heldigvis fort inn i skriveboblen min igjen :-)

    SvarSlett

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?