søndag 16. juni 2024

Manusredigering og medisinskjema.

Det var som sagt litt å ta igjen, da internett endelig kom tilbake sist mandag. Da alt var i orden igjen ble det endelig oppdateringer av sosiale medier, og føring av medisinrapport som skulle sendes inn til Rikshospitalet. 

Det sistnevnte er noe jeg burde fokusere mer på oftere, så slipper det å bli så omfattende hver gang. Jeg bør bli flinkere til det.

For tiden venter jeg på at bladet med artikkelen jeg skrev for en stund siden skal ankomme. Jeg regner med å komme tilbake til dette når resultatet foreligger, det er mulig det er noen dager til. 

Det har også blitt ny gjennomgang av enkelte detaljer i bokmanuskriptet mitt. Det er alltid noe som kan gås gjennom, selv om det meste er som jeg vil ha det nå. Men det kan være setninger, ord eller noe annet som kan skrives bedre. Rart det der... Helst på en sånn måte at forlaget blir fornøyd! He he.

Kort innlegg i dag igjen, jeg vet det. Jeg kommer snart tilbake med mer.


Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?