mandag 22. juli 2024

Godt at ting fungerer igjen!

Tekstplotting. (Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Tekstplotting. Litt mørkt bilde,
men jeg satt lenge ute.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
De siste to dagene har jeg fått gjort en del med manus. Jeg hadde skrevet ned detaljer utenfor manuset, som jeg tenkte å plotte inn når jeg hadde tid og overskudd. Jeg er ikke ferdig, men har fått gjort unna en del av det. 

Veldig godt å kjenne at jeg greier å gjøre litt, selv om helsa ikke er helt på plass ennå. Jeg har også hatt en del tekniske medisineringsutfordringer. Det har blitt mange mislykkede medisineringsforsøk.

I dag drev jeg skremselspropaganda mot meg selv, og sa at hvis jeg ikke greier å sette medisin nå, må jeg ringe sykehuset i morgen. Og jeg vil jo gjerne klare selv! Så da gikk det bra til slutt med litt press fra meg selv! 

Ok, jeg må tilbake til manuskriptet. Ville bare oppdatere litt fra de siste dagene.

Håper at du har fine sommerdager, selv om været skifter litt!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Har vært litt fraværene, og ser nå at du har hatt en litt trøblete tid! Så kjedelig, men så bra at det ser ut til å gå bedre. Er det ikke krevende å sitte lenge i ro på kontoret ditt hvis du har trøblete rygg? Eller har akkurat det gitt seg? Har vel hørt at ryggen trives bedre om man spaserer litt, men du får kanskje ikke gjort så mye av det heller. Uansett fint at du greier å fokusere litt på manus igjen. Dessuten kan du jo notere litt selv om du ikke sitter foran tastaturet. Har skjønt at du ikke er helt fremmed for penn og pair ;) Fortatt god bedring om du trenger det!

    SvarSlett
  2. Hei, ja endelig går det hakket bedre her, nå er det ryggen som er det største problemet. Jeg bør bli mye flinkere til å ta pauser fra pc-en ja, helt sant! Ikke bare pauser, men pauser hvor jeg gjør helt andre ting. Til vanlig kan det være fint med en liten luftetur som en pause, men mye gåing blir det ikke nei.

    Jeg ser det som et godt tegn når jeg begynner å tenke seriøst på manus igjen ja, og føler meg kallet tilbake til manusarbeidet mitt! :-)

    SvarSlett

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?