tirsdag 21. mai 2013

Syttende mai 2013.

Gro Jeanette, syttende mai 2013.
Hyggelig
syttende mai-feiring
2013.
(Foto: Familie.)
Syttende mai 2013 var jeg på stor lunsj hos min tante, på Lilleaker i Oslo. Det var veldig koselig! Vi var mange til bords, og været var flott. Det er ikke hver syttende mai man er så heldig! Jeg kan da virkelig huske at det har snødd den dagen også, for noen år siden!

Men tilbake til nåtiden. Jeg hadde på forhånd vært på Plantasjen og kjøpt med meg en blomst til vertinnen. Når jeg først var på Plantasjen, passet jeg på å kjøpe med meg en blomst til min egen veranda også.










--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.