søndag 22. juni 2014

Ankelblødning, og jeg venter på et blad...

Som sagt har det vært litt travelt rundt et prosjekt nå, håper og tror at jeg snart er i mål. Jeg har en indre blødning i en ankel, men skulle jo uansett ha faktorkonsentrat i dag, ettersom jeg tar medisin på faste dager. Det gjorde susen. Nå kan jeg faktisk trå på foten, HURRA!


Og ellers? Vel, jeg hører folk si at det er bilde av meg i bladet Blødernytt, og referat fra jenteturen til Hankø Fjordhotell og Spa, så jeg regner med at det er det fellesbildet som ble tatt av noen av oss. Men jeg har enda ikke fått bladet i postkassen, og heller ikke sett det. Vedkommende jeg snakket med fikk bladet fredag, men det var tomt i min postkasse. Det var det i dag også. Så det er vel trolig hos Posten forsinkelsen ligger, da. Jeg må jo regne med at de sender ut bladet til alle medlemmene og abonnentene sine samtidig, når de først er i gang :-) Så jeg får vel smøre meg med tålmodighet litt til. Det er ofte det ikke kommer post på lørdager altså, det er jo ikke noe nytt egentlig, det er slett ikke sikkert postbudet har vært her en gang.

Jeg ser frem til å komme i mål med prosjektet mitt, har blant annet noen helt konkrete ting jeg må ordne, og min egen tidsfrist er i løpet av denne helgen! Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Spennende å komme på trykk, da! Hardu mottatt bladet nå? Og så er det veldig spennende med det nye prosjektet du har skrevet bare litt om. Var det sist helg du skulle være i mål, eller kommende? Ha uansett en finfin uke!

    SvarSlett
  2. Heisann! Jeg har akkurat lagt ut et nytt innlegg hvor noen av spørsmålene dine blir besvart :-) Det var altså bare et bilde av meg i det bladet, jeg hadde ikke skrevet noe selv i det, men det var fra en tur jeg hadde vært med på, som tidligere er beskrevet på bloggen. Ha en finfin uke, du også!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)