lørdag 21. juni 2014

Har nesten murt meg inne med et prosjekt de siste dagene :-)

Er du sånn at du kan finne på og "mure deg inne" og være litt i din egen boble når du holder på med noe? Jeg er ofte litt på den måten. Spesielt hvis jeg har et prosjekt. Som regel er det et skriveprosjekt, men det kan også være andre ting. Da kan jeg plutselig bli "borte" noen dager. Altså; jeg er hjemme, men er litt i min egen verden og går og tenker på
det jeg driver med hele tiden. Og svarer litt fraværende hvis noen spør om noe. Kjenner du til det? Dette kan være fordi jeg er veldig inspirert akkurat da, og da er det en bra ting. Men det kan også hende at jeg er frustrert, og forsøker å jobbe på harde livet for å få ting ferdig og "ut av verden", på en måte.


Jeg har hatt et sånt prosjekt liggende her litt over tid, men spesielt de siste dagene nå har jeg jobbet intensivt med saken. Det er et prosjekt som er både interessant og givende, ja faktisk også veldig spennende! Likevel er det såpass mye jobb med det at det blir litt slitsomt innimellom. Derfor har jeg "lukket døren" litt akkurat nå, har forsøkt å finne løsninger på hvordan saken skulle gripes an, og løsningen fant jeg! Det gjenstår likevel fremdeles litt arbeid her på hjemmekontoret mitt, selv om mye er gjort i løpet av disse dagene, Men når jeg bare får morgendagen på meg, tenker jeg at mye er på plass. Det er mye annet også den siste tiden som har vært litt slitsomt, det var som du som følger bloggen min kanskje vet mye tull med bilen min også en lengre periode, samt andre småting. Men mye av dette er tilbakelagt nå, og det blir lysere tider!
 





Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Nå ble jeg nysgjerrig! :) Får vel vite mer om prosjektet etter hvert? Kjenner igjen det med inspirasjon i perioder og det å forsvinne litt inn i en boble, ja. Ha egentlig hatt det sånn i perioder hele livet, og nå skal jeg endelig rydde tid igjen til å kunne tillate meg elv den tiden det faktisk tar. Herlig følelse når det skjer, og så blir sånne perioder uhyre produktive og effektive. Venter i spenning :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er godt med sånne perioder, travelt når det står på, men det er viktig å jobbe når inspirasjonen er på topp! Men husker en del frustrasjon fra da jeg gikk på skolen, om at jeg ikke fikk tid til å skrive, og det var jo det jeg aller helst ville. Det ble derfor mye skriving i feriene!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?