lørdag 3. januar 2015

Vurderer å utfordre meg selv på dette.

Ups! Hvilke umulige planer er det jeg har begynt å tenke på nå da...? Vel, når vi får et nytt år, er det jo greit å lage seg noen nyttårsforsetter, er det ikke det, da? Selv fant jeg denne utfordringen på Facebook; Utfordring: 8 uker uten snop fra 5. januar. Og jeg tenkte;

Det der hadde jeg aldri klart. Vanlig snop er ikke så farlig, men sjokolade ville blitt vanskelig, kanskje umulig. Men vil det det? Hm... Jeg tenker enda. Men det vil jeg bare si med en gang; Jeg krever fritak den dagen jeg har bursdag, som faller innunder den perioden. Så kan jeg heller legge på en ekstra dag på slutten. He he. Noen fordeler skal man ha.


Da jeg først fant den nevnte Facebook-siden, var det bare snop og sjokolade som var nevnt. Jeg velger å fokusere på det, men ha de andre detaljene som er kommet frem etterpå, i bakhodet. Og det er jo på tide å lage noen nyttårsforsetter nå, jeg som til og med tjuvstartet på det nye året!


Dette er jo litt utenom det jeg skriver om innenfor helse fra før, men jeg tenker at den antigodteriutfordringen er en fin utfordring, og kan bli bra for helsen generelt, og selvsagt også for tannhelsen. Selv hvis jeg ikke greier å fullføre dette helt men i allefall prøver, vil det slå positivt ut for helsen. Og så er det jo en fin sak å skrive om på bloggen, ettersom helse er et av hovedtemaene mine her. Helt ærlig synes jeg kanskje at hverdager og antisjokolade burde holde, men skjønner jo at man kanskje bør ta med alle dagene...


Så, ok, jeg hiver meg på. Har tenkt på det siden i går, og funnet ut at jeg gjerne vil prøve.Jeg deltar på det jeg kan, men det fins mange fallgruver. Blant annet bruker jeg suketter / sukker i kaffen, for å ta et eksempel. Jeg skal prøve å gjøre så godt jeg kan, ok? Så kan jeg heller komme tilbake til konklusjonen senere, om hvordan det egentlig går.


Men det hele starter jo ikke før mandag. Heldig vis. Og du, jeg glemte det aller viktigste;
Riktig godt nyttår!


Hva tenker du om det nye prosjektet jeg vurderer å hive meg utpå? Vil du være med?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?