tirsdag 12. april 2016

Sendt bok til inspirasjonskilden!

Kjære leser!

I forrige innlegg på bloggen fortalte jeg om slippfest med familien. Og som jeg også sa, har jeg noen planer om en slippfest til, med venninner. Det har bare blitt litt mye for meg i det siste, det med familielunsjen skrev jeg noen dager etterpå og måtte tilbakedatere litt.

I dag har jeg imidlertid endelig vært på posten og sendt av gårde det eksemplaret av boken Turen jeg aldri glemmer  som skulle til Morten og Sissel på Hemsedal Hestesenter. Det tar vel noen dager før den kommer frem. Håper at de vil like historien min "Utfordrende ferie på hesteryggen." ... Det var jo flere ting som ble ettergått ganske nøye i teksten, overnattingssteder som ble litt nøytralisert, medryttere som ble slettet fra teksten og så videre. Men historien ble veldig fin til slutt! Glad den nå er sendt i alle fall, jeg vet jeg har vært ekstremt fokusert på å få den av gårde, rett og slett for å komme litt lenger i prosessen.

Som jeg har fortalt før så var rideferiene jeg deltok på en stor inspirasjonskilde, både skribentmessig, men også helsemessig. Det er nok det som gjør at jeg fremdeles er veldig opptatt av dette. Som jeg sa til en person en gang; Det er jo ganske vanlig å snakke varmt om ting man er opptatt av og har positive erfaringer med. Selv om det som tidligere fortalt nå er flere år siden jeg har vært på den rideferien.

Det  er et par ting jeg ikke har fått gjort enda. Får begynne på det i morgen da, nå er jeg litt sliten. Sov godt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det er så fint å lese hvordan hest og ridning kunne skape glede for deg. At du når du slet med helsen kunne finne styrke, mot og glede i de fantastiske dyrene og igjen gratulere med utgivelse. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar, Susanne! Det er fantastisk å finne en hobby som man blir så glad i. Det ga mye inspirasjon og motivasjon, og følelsen av å mestre noe til tross for helseutfordringer. Hest er best :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)