tirsdag 3. september 2013

Mediaoppmerksomhet for sorgdiktet "Tusen tårer".

Som det går frem av forrige blogginnlegg, er det tydeligvis mange av avisene som har publisert enten hele eller deler av diktet mitt "Tusen tårer". Jeg synes det er utrolig hyggelig at de gjør det, men dette har også vært litt slitsomme dager. Kort oppsummert har jeg lest mye nettaviser, fått mange kommentarer herfra og derfra, oppdatert det forrige blogginnlegget for n’te gang, ettersom jeg stadig fant flere avisartikler med diktet mitt "Tusen tårer", eller utdrag fra diktet mitt. I tillegg til at jeg har vært litt usikker angående hvordan jeg skulle forholde meg til saken.

Det er jo en fryktelig sak som sagt, og da er det jo en litt spesiell situasjon at diktet mitt blir dratt inn i det hele helt plutselig uten at jeg kjenner familien dette handler om. Så hvorvidt jeg da kan klikke liker på artikler som trykker diktet mitt, har jeg også veldig blandet følelser på.  Jeg liker veldig godt at de trykker diktet, men jeg liker selvsagt ikke settingen! Diktforfatter ja, men for enhver pris, hm… Det er et tankekors det der. Veldig glad for at diktet er utgitt i litteraturblad og at jeg har vært så nøye med å dokumentere når diktet er publisert og hvor fra før i hvertfall, det gir det hele forankring og sikkerhet på en måte. Les gjerne mer om hva som skjer rundt diktet Tusen tårer.

 Og du, jeg blir veldig glad for kommentarer på blogginnleggene mine! Mener du noe om det jeg skriver om?

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)