torsdag 14. november 2013

Bloggpost nummer ett hundre!

Du verden, nå leser du blogginnlegg nummer ett hundre, i følge telleren her på bloggen!
Jeg må jo si jeg var litt usikker i mai da jeg startet på dette prosjektet. Redd for å være for personlig, men hvorfor det, egentlig? Det er riktignok en overveielse hva som er for privat og hva som ikke er det. Men når jeg har valgt de temaene jeg har, altså litteratur og helse, og tanken har vært å vise litt av livet på godt og vondt, så må det nesten bli sånn.

Tusen takk til dere som følger meg. Dere skal ha en stor stjerne i boka. Dere er riktignok ikke så mange som følger offentlig, og jeg har vurdert å legge ned bloggen mange ganger, men statistikken på siden min forteller at det er ganske mange som leser likevel. Og du som ikke ønsker å følge offentlig, du er jo en leser likevel, er du ikke enig i det da?

Uansett; Du som har lest, har fått høre en del om sykdom og medisinering, oppturer og nedturer, men du har også fått høre om mye litteraturmessig, om skribentforening, skribentvirksomhet, ferieturer og dagligliv, og ikke minst hvor vanskelig det er å skrive bok om sitt eget liv! Jeg vil gjerne vise med bloggen min at man som menneske har en sammensatt personlighet. Selv om jeg er kronisk syk, så er det bare en del av meg. Min store skriveglede er en annen del av meg. Og også jeg gjør vanlige ting. Drar på ferie (selv om ting må planlegges litt ekstra), treffer venninner og gjør helt vanlige ting. Tusen takk til deg som hjelper meg å få frem akkurat det budskapet, ved å følge meg. Jeg har som mange vet en offentlig Facebook-side der mange av litteraturpostene blir lagt ut, samt andre sosiale medier. Imidlertid er det her på bloggen du får helheten.

Jeg gleder meg til de hundre neste innleggene! Klem til alle de synlige og usynlige følgerne!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?