onsdag 27. november 2013

Hyggelig respons fra CatoSenteret!

Hyggelig respons fra Cato-senteret!
Skjermbilde fra omtale på
Catosenteret sin Facebook-side.
Den siste dagen har jeg lært litt om hvordan små, personlige skriverier faktisk kan bety noe for andre enn en selv, og hvordan ting kan komme til nytte.

Husker du at jeg for en stund siden skrev en bloggpost om
mine fine rehabiliteringsoppholdCatoSenteret i Son for noen år siden? I dag ble bloggposten min delt på CatoSenterets Facebook-side av de som driver den, men først fikk jeg en mail med skryt av bloggposten min og spørsmål om det var i orden for meg at bloggposten min ble delt på deres side. Selvsagt var det i orden, jeg syntes dette var veldig hyggelig! Jeg tittet litt igjennom og leste korrektur på den posten igjen, før jeg sendte svar.


Statistikken på bloggen min fløy i været de neste timene, og det kom også en del tilbakemeldinger og "liker"-klikk på CatoSenteret sin Facebook-side! Jeg håper forresten at det er i orden at jeg lagde et skjermbilde fra Catosenteret sin Facebook-side og satte inn her for å gjøre litt gjengjeld. Jeg har ikke avslørt noens navn eller identitet utenom mitt eget, men jeg har jo satt inn lenken til siden da, og ting ligger jo offentlig ute, så det er jo bare å gå inn og titte på lenken.

Jeg fikk også en veldig interessant mail i ettertid med et spennende tilbud. Har ikke sendt svar på den mailen enda, for jeg tenker vel at jeg bor litt langt unna. Uansett må jeg en runde til i den berømmelige tenkeboksen. Veldig hyggelig var det i alle fall! Tusen takk for all oppmerksomhet i dag rundt bloggposten min og bloggen min for øvrig!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)