fredag 1. november 2013

November, men ingen vinter i Oslo.

Jeg har tenkt litt på den bloggposten jeg la ut i går. Er litt redd for at en del lesere ikke skjønner halvparten en gang av hva jeg snakker om. I tillegg til at det å legge den ut kostet meg mye rent personlig, fordi det føltes veldig personlig og temaet provoserte meg ikke så rent lite. Jaja, livet går vel videre på et vis. Får vi håpe.

Tenk, 1. november allerede! Litt rart egentlig, ettersom det er så flott høstvær fremdeles, og ikke antydning til snø. Bilen min er skodd for vinteren for lengst. Greit å ha det gjort, men det var visst ingen hastesak, ser det ut til.

I dag fikk jeg gratis Kaffelatte på kafe'en på Manglerud Senter. Det lønner seg med klippekort gitt! Det er et godt tips til deg som stikker innom en kafe' av og til når du er ute på handletur:-) Det gjelder bare å huske å få kortet stemplet, jeg har glemt det et par ganger. Men det er jo ingen krise, bare å huske det neste gang.


Ha en flott kveld :-) Ønsker du deg snø, eller trives du best uten?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!
 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)