søndag 22. desember 2013

Bloggregistrering og nedtelling til julaften.

Det har kanskje vært på tide lenge å registrere bloggen, men altså;

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat

Bedre sent enn aldri. Jeg har som jeg har fortalt tidligere, vært usikker på hvor offentlig jeg vil være rundt bloggen og helsesakene, og heller ikke tenkt så mye på dette med registrering. Men nå skal det bli orden på sakene :-)

Og ellers? Det er 4. søndag i advent og 22. desember. Venninnepakker og andre julehilsener er sendt, og jeg har også fått noen spennende julegaver i posten fra gode venninner! Jule-Flax-kalenderen som jeg fikk av søster'ns familie, forteller at jeg har vunnet to nye Flax-lodd (men det er jo to luker igjen da).

Jeg skriver mer snart!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?