søndag 1. desember 2013

Klar for 1. desember og advent!

Så hva tenker jeg på, i en sen nattetime når jeg egentlig skulle gått og lagt meg? For det første slo det meg at jeg snart skulle postet et innlegg her med litt ordentlig dagbokpreg igjen. Jeg har jo i det siste lagt ut smakebiter av andre ting; solnedgang over Oslo og presentasjon av bloggvenner er jo fint, men som sagt...

Jeg har hatt besøk a flere fra familien i løpet av de siste dagene. Har hatt noen dagers pause fra bokskriving, og irriterer meg over at jeg har noen bloggposter her som jeg ikke tør å legge ut, ha ha. Ellers så har jeg et par ting i foreningssammenheng jeg må ta tak i og se nærmere på, og jeg pynter til jul. Eh... Kanskje vi heller skal si at jeg roter til jul? I en overgangsperiode nå har det nemlig vært litt rotete her, ettersom eskene med julepynt er dratt frem, men pyntenissene har ikke greid å finne veien til sofaen ennå. Hvis de har like dårlig stedsans som meg, trenger de garantert kart og kompass. Nå i natt gikk vi jo inn i desember-måneden, så da er det på tide å få ting ferdig her. Adventsstaken og lysene er viktigst, det er på plass. Og julekalenderne til de i familien som skulle ha, er levert for lengst.

 Har du pyntet til jul ennå?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)