mandag 2. desember 2013

Ren leilighet før jeg pynter ferdig!

I dag har jeg hatt besøk av den koselige hjemmehjelpen min igjen. Hun som støvsuger og vasker hjemme hos meg annenhver mandag, som jeg skrev om i blogginnlegget  Rent og pent, annenhver mandag.

Jeg er selvsagt heldig som har en hjemmehjelp, og mine smerter og sykdomsproblemer kan jo variere noe, men det er godt at rengjøring blir gjort regelmessig uavhengig av hva jeg får til selv, men ryddingen går ganske bra! Og så er det jo veldig godt å få ren leilighet, før jeg drar frem resten av julepynten :-)

En gang var jeg så dårlig at jeg måtte sette sprøyte med faktorkonsentrat da hjemmehjelpen var her, og da skal det virkelig være krise. Jeg hadde så vondt at jeg greide knapt nok stå oppreist eller åpne døren da hun ringte på. Men hun visste selvsagt om blødersykdom og intravenøse medisiner fra før, så det gjorde ikke noe. Hadde det derimot uventet kommet en vikar, hadde jeg måtte vente.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)