onsdag 1. januar 2014

Godt nyttår, velkommen 2014!


Nyttårsrakett :-)
Riktig godt nyttår til følgerne og lesere av bloggen min! Håper at 2014 blir et flott år for deg!

Bildet er tatt fra verandaen nyttårsnatten. Ikke det beste kanskje, men jeg tror det går bra. Det var litt uvant med en så mild nyttårsaften som den vi hadde i år, men i grunnen interessant å se nyttår fra en litt annen side enn vi pleier.

De siste nyttårsaftener har vært tilbrakt andre steder enn hjemme, men i år hadde jeg besøk av moren min, hun overnattet på sofaen til 1. nyttårsdag. Jeg synes i grunnen det var ganske greit å være hjemme en nyttårsaften, det er ofte ganske umulig å få fatt i taxi akkurat den natten. Ofte har jeg eller de jeg er sammen med stått i taxi-kø i telefonen i flere timer.

2013 er over, alle årskalendere fra det året er tatt ned av veggen, og 2014 er hengt opp. Det er det første jeg gjør 1. nyttårsdag, eller like over midnatt nyttårsaften.

Bildet er fra frokost 1. nyttårsdag på kjøkkenet mitt. Det henger en stor stjerne i vinduet over bordet, men det fikk jeg ikke med på bildet uten å gi utrykk for at det var vinduet og parkeringsplassen utenfor som var viktig,:-)

Første nyttårsdag frokost.
De røde lysmansjettene du ser her, har en egen historie. Da jeg var 10-11 år, fikk min mor dem for å ha passet en venninne av meg (en nabo) som den gangen må ha vært 6-7 år. Det var en venninne jeg var veldig glad i, og etter at jeg fikk min egen leilighet syntes mamma at jeg skulle ha dem. De er  ganske gamle, men det er desto hyggeligere å ta dem frem i julen.

Utpå dagen nå, begynte det faktisk å snø litt! Uvant nå for tiden, men det lagde faktisk litt stemning. Og nyttårsforsettene, de er mange. Blogge minst like mye som nå, for eksempel. Har du noen nyttårsforsetter i år?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?