mandag 10. mars 2014

Godt å se solen igjen!

Tid for veranda!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
I dag kom plutselig våren og serverte sol utenfor mitt vindu. Så etter at hjemmehjelpen hadde vært på besøk, pakket jeg frem hagemøblene fra overvintringen i boden. Lagde meg en kopp kaffe, og satte meg ut. Det er mye god helse i godt vær også, og det å kunne kjenne på årets første solstråler. Så kan en heller ta med seg ting en skulle lest gjennom av dokumenter, dagens post eller andre ting ut i det fri. Fantastisk. Drikker du verandakaffe, eller hvordan feirer du solstrålene?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!






--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?