onsdag 23. april 2014

Ikke lett for et forlag å ta stilling til et bokprosjekt de ikke vet hva er?

For en blogg som ikke bare handler om helse, men også skribentliv og litteratur, kommer en ikke unna at det er Verdens bokdag i dag. Men jeg kan dessverre ikke skryte på meg noe svar fra forlaget i dag heller. Det er nå over to måneder siden jeg leverte. Ikke for det, uansett hvordan utfallet blir, kan det være greit at de gjør en skikkelig jobb før de bestemmer seg og gir meg svar.

Jeg har dessverre mistanke om at det er hos dette forlaget som hos et par andre forlag som har tittet på manuset, at de ikke tør å ta stilling til noe de ikke vet hva er. Har jeg rett? Men jeg hadde jo håpet i det lengste, at de kunne latt tvilen komme meg til gode og sett på det en gang til, hvis de sitter på den velkjente "vippen"? Vi får stole på at det ender som i eventyrene; at det går bra til slutt:-)Ha en riktig god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?