fredag 2. mai 2014

Å vente på svar fra forlag...

For to måneder siden sendte jeg inn bokmanuset mitt til et forlag. Etter at det ble levert har jeg ikke hørt et ord. Jeg var i mailkontakt med forlaget før innsendingen, men jeg har altså ikke hørt noe i etterkant. 

Jeg er naturlig nok veldig spent på det manuset og om forlaget i det hele tatt har sett på det, og hva som egentlig har skjedd. Det er nok mulig at de bare har veldig mye å gjøre på kontoret, og i overkant mange manus å lese, men jeg er jo veldig nysgjerrig nå… Kjenner på at dette er litt i overkant spennende...

Å skrive bok er hardt arbeide, men det er nervepirrende å vente på svar også! Svar på noe du har arbeidet med kanskje i flere år, og har lagt så og si hele sjelen i. Er du kanskje også en av de som venter på svar fra et forlag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)